Nabídka zaměstnání
Informace o nově vypsaných výběrových řízeních si můžete nechat zasílat e-mailem.
Interaktivní formuláře jsou testovány a optimalizovány pro MS Windows od verze 7 a Acrobat Reader 9.1 a novější.
V případě, že ve vašem počítači nelze otevřít interaktivní PDF přímo ve webovém prohlížeči, formulář nejprve uložte na disk.
Informace o benefitech zaměstnanců Finanční správy.
Stupnice platových tarifů pro zaměstnance v pracovním poměru na pracovních místech
Generální finanční ředitelství vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
AUTOR test
ID
1111
Orgán finanční správy:
Finanční úřad pro hlavní město Prahu
Místo výkonu
Praha
Typ
Pracovní poměr
Vyhlášení výběrového řízení
01.01.0001
Uzávěrka přijímání žádostí
31.12.2025
Platová třída
16
Finanční správa hledá nové zaměstnance
Je Vaším snem dělat zajímavou a smysluplnou práci? Záleží Vám na tom, aby vše kolem Vás fungovalo? Jste na správném místě! Finanční správa hledá aktuálně do svých řad zaměstnance na pozice v různých oborech, kterými jsou finance, právo, účetnictví, daně, IT a další, a to zejména pro pobočky v Praze.
Nabízíme Vám
Finanční správa se o své zaměstnance stará, a proto nabízí mnoho zaměstnaneckých výhod:
• stabilitu a zázemí velké státní organizace• motivační ohodnocení (tarif + další nárokové příplatky)
• pružnou pracovní dobu
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní indispozičního volna + 1 den k zařízení osobních záležitostí
• až 6 dnů služebního volna ke studijním účelům
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, stravování nebo cafeterii)
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport, a to i pro rodinné příslušníky
• možnosti zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• propracovaný vzdělávací program
• možnost profesního růstu
• možnost zahraničních stáží

Koho hledáme
• ekonomy
• právníky
• metodiky
• IT specialisty
• kontrolory
• a mnoho dalších

Přečtěte si více o služebním zákoně
Zákon č. 234/2014 Sb., o státní službě upravuje právní poměry státních zaměstnanců jinak, než jak byly upravovány jen zákoníkem práce. Cílem zavedení zákona má být profesionalizace, stabilizace, modernizace, zefektivnění a depolitizace státní správy.

Jak se úspěšně přihlásit do výběrového řízení
Máte zájem o některou z nabízených pracovních pozic? V přiloženém návodu se dozvíte, jak se v pár krocích přihlásit do výběrového řízení a základní informace o průběhu pohovoru.
Video: Finanční správa hledá nové kolegy

Nová služba je bezplatně dostupná na Portálu veřejné správy http://www.gov.cz/ a je elektronickou obdobou výpisu, který je ale možné za poplatek 100 Kč získat v listinné podobě na kterémkoliv ze 7177 kontaktních míst veřejné správy Czech POINT. Výpis je možné získat vyplněním jednoduchého formuláře na Portálu veřejné správy v sekci CzechPOINT@home/Ostatní výpisy. K ověření identity dojde vyplněním přihlašovacích údajů k přístupu do datové schránky fyzické osoby.