Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Úřední desky

dle § 38ze zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů.

dle § 127 odst. 4 zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů

Informace dle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím pro Územní pracoviště v Žatci

Název

Územní pracoviště v Žatci

Důvod a způsob založení

Zřízen zákonem č. 456/2011 Sb., o Finanční správě České republiky, ve znění pozdějších předpisů. Nadřízenými orgány jsou Odvolací finanční ředitelství a Generální finanční ředitelství.

Organizační struktura

Kontaktní spojení

Kontaktní poštovní adresa

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Úřední hodiny

Telefonní čísla

415 735 311

Adresa internetové stránky

Adresa e-podatelny

Další elektronické adresy

podatelna2515@fs.mfcr.cz

ID datové schránky: hp6n56z

Případné platby lze poukázat

DIČ

Seznamy hlavních dokumentů

Rozpočet

http://www.financnisprava.cz/cs/informace-podle-zakona-106-1999sb/szi-dle-vyhlasky-422-2006sb#priloha5593

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Formuláře

http://www.financnisprava.cz/cs/danove-tiskopisy/databaze-aktualnich-danovych-tiskopisu

Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Nejdůležitější používané předpisy

Sazebník úhrad za poskytování informací

Licenční smlouvy

http://www.financnisprava.cz/cs/informace-podle-zakona-106-1999sb/vzory-licencnich-smluv

Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.,

Č.j.: 160725/21/2500-11450-508374



Výroční zpráva o činnosti Finančního úřadu pro Ústecký kraj za rok 2020
v oblasti poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.


Finanční úřad pro Ústecký kraj jako správní úřad, do 31. 12. 2012 zřízen dle zákona č. 531/1990 Sb., o územních finančních orgánech, ve znění pozdějších předpisů jako Finanční ředitelství v Ústí nad Labem, a od 1. 1. 2013 zřízen dle zákona č. 456/2011 Sb., o Finanční správě České republiky, ve znění pozdějších předpisů, je od 1. 1. 2011 povinným subjektem ve smyslu ustanovení § 2 InfZ.


A. Počet podaných žádostí o informace a počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí: 13
z toho:
počet odložených žádostí: 0
počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti: 5
počet vydaných rozhodnutí o částečném odmítnutí žádosti: 2

B. Počet odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí:
Počet podaných odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí: 1
Počet podaných odvolání proti rozhodnutí o částečném odmítnutí: 1

C. Opis podstatných částí každého rozsudku soudu ve věci přezkoumání povinného subjektu o odmítnutí nebo částečném odmítnutí žádosti a přehled všech výdajů, které povinný subjekt vynaložil v souvislosti se soudními řízeními, a to včetně nákladů na své vlastní zaměstnance a nákladů na právní zastoupení: 0

D. Výčet poskytnutých výhradních licencí včetně odůvodnění nezbytnosti poskytnutí výhradní licence: 0
odůvodnění nezbytnosti poskytnutí výhradní licence: 0

E. Počet stížností podaných podle ustanovení § 16a zákona o svobodném přístupu k informacím, důvody podání stížností a stručný popis způsobu vyřízení stížností: 0

F. Další informace vztahující se k uplatňování InfZ
webová stránka povinného subjektu: http://www.mfcr.cz, http://www.finacnisprava.cz,
daňové tiskopisy v elektronické verzi lze nalézt na adrese: http://www.mfcr.cz, http://www.finacnisprava.cz

úřední dny - podatelna:
pondělí, středa 8.00 - 17.00 hod.
úterý, čtvrtek 8.00 - 15.30 hod.
pátek 8.00 - 14.00 hod.

úřední dny – podatelna v době nouzového stavu:
pondělí 8:00 - 13:00 hod.
středa 12:00 - 17:00 hod.


V Ústí nad Labem, dne 1. 2. 2021


Ing. Jan Havlíček
ředitel finančního úřadu

Test

415 735 311